• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Groda12345

Gäst
Poäng: 0
Jäklar vilken tråd! Jag fick sådan sjuk ångest av att läsa detta!

Till trådskaparen,

Spärra dig omedelbart på spelpause.se !! Många som skriver på detta forum är skuldsatta för livet pga spel. Jag ber dig ödmjukast att inte bli en av oss medan du har chansen! Jag skriver detta då du i början av tråden behövde låna 40-70tkr för dina dyra lån med en total skuldbörda inkl lånet på santander på 120tkr.. några dagar efter du fått pengarna vill du höja lånet till 200tkr... misstänker att du inte har kvar den första utbetalningen

Acceptera dina skulder.. vägen framåt är att amortera på lånen så är du av med detta om några år.. fortsätter du att spela så kommer de att öka och detta bli ohållbart.. du har fortfarande en skuldsättning som du enkelt klarar av med din lön. Spärra dig på Spelpause.se!!

Med all välmening..
 

Gaspipe

Kunnig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
9
Poäng
41
Jäklar vilken tråd! Jag fick sådan sjuk ångest av att läsa detta!

Till trådskaparen,

Spärra dig omedelbart på spelpause.se !! Många som skriver på detta forum är skuldsatta för livet pga spel. Jag ber dig ödmjukast att inte bli en av oss medan du har chansen! Jag skriver detta då du i början av tråden behövde låna 40-70tkr för dina dyra lån med en total skuldbörda inkl lånet på santander på 120tkr.. några dagar efter du fått pengarna vill du höja lånet till 200tkr... misstänker att du inte har kvar den första utbetalningen

Acceptera dina skulder.. vägen framåt är att amortera på lånen så är du av med detta om några år.. fortsätter du att spela så kommer de att öka och detta bli ohållbart.. du har fortfarande en skuldsättning som du enkelt klarar av med din lön. Spärra dig på Spelpause.se!!

Med all välmening..
Vet du vad Terry jag. Läste igenom din text noggrant och tänkte vettefan inget idé att dölja skammen längre.
Sanningen är den att jag har satt mig själv i en skarp jävla galen sits. Tagit massa lån så de galet på sistone.

Vet inte vad jag ska göra just nu. Helvete jävla skit spel. Från att ha haft en stadig ekonom i till ett krasch nu.

Vilken jävla bank kommer att erbjuda mig ett lån nu för att städa till skulderna. Jävla irriterad på mig själv. Vissa här varnade mig innan. Men så spelgalen som jag är så sökte jag bara efter revansch.

Är jag helt körd nu?
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Vet du vad Terry jag. Läste igenom din text noggrant och tänkte vettefan inget idé att dölja skammen längre.
Sanningen är den att jag har satt mig själv i en skarp jävla galen sits. Tagit massa lån så de galet på sistone.

Vet inte vad jag ska göra just nu. Helvete jävla skit spel. Från att ha haft en stadig ekonom i till ett krasch nu.

Vilken jävla bank kommer att erbjuda mig ett lån nu för att städa till skulderna. Jävla irriterad på mig själv. Vissa här varnade mig innan. Men så spelgalen som jag är så sökte jag bara efter revansch.

Är jag helt körd nu?
Spärra dig på spelpaus, spärra dig på trustly. Släng kortet o skaffa ett maestro kort som knappt funkar någonstans.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Vet du vad Terry jag. Läste igenom din text noggrant och tänkte vettefan inget idé att dölja skammen längre.
Sanningen är den att jag har satt mig själv i en skarp jävla galen sits. Tagit massa lån så de galet på sistone.

Vet inte vad jag ska göra just nu. Helvete jävla skit spel. Från att ha haft en stadig ekonom i till ett krasch nu.

Vilken jävla bank kommer att erbjuda mig ett lån nu för att städa till skulderna. Jävla irriterad på mig själv. Vissa här varnade mig innan. Men så spelgalen som jag är så sökte jag bara efter revansch.

Är jag helt körd nu?

Körd är du inte. Men sluta låna om du bara ska lägga pengarna på spel. Det är ett tips!
 

Revelator

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
16 April 2020
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
20
Poäng
92
Vet du vad Terry jag. Läste igenom din text noggrant och tänkte vettefan inget idé att dölja skammen längre.
Sanningen är den att jag har satt mig själv i en skarp jävla galen sits. Tagit massa lån så de galet på sistone.

Vet inte vad jag ska göra just nu. Helvete jävla skit spel. Från att ha haft en stadig ekonom i till ett krasch nu.

Vilken jävla bank kommer att erbjuda mig ett lån nu för att städa till skulderna. Jävla irriterad på mig själv. Vissa här varnade mig innan. Men så spelgalen som jag är så sökte jag bara efter revansch.

Är jag helt körd nu?

Jättebra att du är ärlig nu! Jag har läst hela tråden och anat detta. Först och främst vill jag instämma med övriga: Spelpaus! Snälla spärra dig själv i 12 månader (det längsta alternativet senast jag kollade)!

Jag kan inte nog understryka hur viktigt det är att du spärrar dig själv nu direkt (när återfallsrisken är så hög som jag anar att den är). Jag har tidigare gått i gruppterapi för spelmissbruk (KBT). Spelberoendes riksförbund är ett annat alternativ.

Att få tillgång till massa pengar nu när din hjärna bara vill spela är inget jag röstar för. Att du vill låna mer pengar är troligen din spelhjärna som spökar.

Spelpaus!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp